نکاتی برای همسرداری ایمنی در صنعت فولاد
.:: Your Adversing Here ::.
 

نکاتی برای همسرداری

 

ده جمله کلیدی برای جذب زنان هنگامیکه از همسر خوددر مورد چگونگی گذراندن روزش پرسش میکنید، برداشت او این خواهدبود که شما انسان بافکری هستید و مشتاقید بدانید وی ساعات کاری خود را چگونه سپری کرده است. اما یکهشدار:این سؤال به همسر شما مجوز

روز خوبی داشتی؟
هنگامیکه از همسر خود در مورد چگونگی گذراندن روزش پرسش میکنید، برداشتاو این خواهدبود که شما انسان با فکری هستید و مشتاقید بدانید وی ساعات کاری خود راچگونه سپریام کرده است. اما یک هشدار: این سؤال به همسر شما مجوز آن را خواهد دادکه چند ساعتی در مورد کوچکترین اتفاقاتی که برایش افتاده صحبت نماید. پس برای مدتزمانی طولانی آماده نشستن و شنیدن داستانهای او شوید. چرا باعثزیبا شدن وجهه شما میگردد: زنها به آنچه که در فکر شما میگذرد، توجه زیادی دارند. پرسش در مورد چگونگی روز او نشان می دهد که شما پذیرا، مشتاق و علاقمند به گوش دادنحرفهای همسرتان هستید. با این عمل به او فرصتی می دهید تا خودش را خالی نموده و شمارا به عنوان همراز و محرم اسرار خود در نظر بگیرد. اگر چه ممکن است بیش از زمانی کهانتظار دارید مجبور به شنیدن صحبتهایش شوید، اما وقتی تمام شد، او شروع به صحبت درمورد شما خواهد کرد.
نمی تونم بگم چقدر دلربا و زیباهستی
همانطور که مشخص است، این به او می رساند که شما وی برای شما جذاببوده و فرد دیگری به چشمتان نمی آید. از طرف دیگر باعث افزایش اعتماد بنفس در اوخواهد شد.
چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: این جملهبخصوص در روابط زناشویی بلند مدت مؤثر واقع می شود چرا که شما به همسر خود اطمینانمیدهید هنوز به او علاقه دارید. در عوض همسرتان نیز سعی خواهد کرد این زیبایی ودلربایی را با شما تقسیم نمایید. سؤالی هست؟ اینجوری فکر نمیکنید؟
در مورد [ هر چیزی ] چه احساسی داری؟
پرسیدن این سؤال بههمسرتان نشان می دهد که شما خالصانه برای احساسات او اهمیت قائل هستید. زنها عاشقبیان احساسات خود در مورد هر موضوع قابل تصوری می باشند. با این حال بدانید که خودرا در دام گفتگویی طولانی و عمیق در مورد آن موضوع گرفتار خواهید کرد. بنابراین اگرشب تصمیم دیدن مسابقه فوتبالی را دارید، این سؤال را مطرح نکنید.
چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: این سؤال بیانگر جنبه مهربانی و دلسوزییک فرد است. وقتی همسرتان در می یابد که شما توجهتان را به وی مبذول داشته اید، اونیز متقابلا تمام احساسات خود را با شدتی بسیار بیشتر، اهدا خواهد نمود. یعنی اگرقبلا فقط فردی جذاب بشمار می آمدید، اکنون همانند جواهری در چشم او جلوه خواهیدکرد. متوجه منظورم می شوید؟
تو زیبا تر از دوستان دیگرتهستی
قرار دادن او از بین همتاهایش بر سکوی نخست زیبایی باعث بالا رفتناعتماد بنفس وی شده و سبب می گردد تا همسر شما در تصوراتش بر دوستان هم جنس خودبتواند فرمانروایی کند. این تحسین و تعریف بسیار مهمی در دنیای زنانه محسوب شده وامتیاز شما را در نزد همسرتان ارتقای چشمگیری خواهد داد.
چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: گذشته از اینکه باعث می گردد او از لحاظزیبایی ظاهری خود را برتر از اطرافیانش تصور کند، این جمله کوتاه به همسرتان تفهیممیکند که شما تا چه حد برای وی ارزش قائل هستید. بعلاوه زمانی که دوستانش پیش شماهستند، کمتر احساس نگرانی خواهد کرد.
او در مورد خودش احساس خوبی نموده و پاداش سلیقهبخرج دادن شما را خواهد داد. با اینحال یک احتمال جانبی بالقوه وجود دارد: یک همسرحسود این سخن را مدرکی برای متهم نمودن شما به اینکه قصد برانداز نمودن و چشم دوختنبه دوستانش را دارید، بشمار خواهد آورد. تو واقعا زرنگ وباهوشی
با تصدیق نمودن هوش و ذکاوت وی، این معنی را می رسانید که علاوه برمحاسن ظاهری، متوجه ذهن و فکر توانمندش نیز شده اید. همسر شما با شنیدن این جمله درمورد همه جوانب زندگی خود احساس رضایت و خوشنودی خواهد نمود. این سخن نشانه احتراماز طرف شما برای همسرتان محسوب میگردد.
چرا باعث زیبا شدنوجهه شما میگردد: همسرتان این مسئله را که شما فقط به فکر روابط جنسی نیستید وقادرید ماورای چنین موضوعات فکر کنید را تحسین خواهد کرد. زنها عاشق مردان صمیمی وخوش قلب می باشند و هیچ چیزی بهتر از بیان و تشخیص هوش و ذکاوت آنها نمی تواند صفاتآقا منشانه شما را آشکار نماید
در روابط زناشویی بسیارخوب هستی
بیان این جمله باعث می گردد همسرتان احساس کند که یک الهه است. شنیدن این عبارت به همسر شما تفهیم می کند که روابط جنسی و زناشویی او به چشم شمابی عیب و نقص بوده و باعث می گردد که احساس نماید واقعا می داند که چگونه باید مردخود را راضی نگاه دارد.
چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: تحسین و تمجید از عملکرد او نشانگر این است که شما به روابط جنسی فقط به عنوانابزاری برای ارضا نمودن خود نگاه نکرده، بلکه همه جنبه های آنرا مورد ستایش قرارمیدهید.
می خواهم همه عمرم را با تو سپریکنم
این جمله ای سنگین است؛ معنی آن فاصله زیادی با دادن پیشنهاد برایازدواج ندارد. بنابراین پیش از گفتنش به نامزدتان مراقب عواقبش باشید. اما بخاطرداشته باشید که ریسک کردن اغلب پاداش و نتیجه مطلوب به دنبال خواهدداشت.
هنگامیکه این جملهرا بیان می دارید، او از لحاظ روانی بسیار سرکیف می گردد. جملات دیگری که تقریباهمین نتیجه را داشته ولی تعهدآوری آنها کمتر می باشد، عبارتند از: ” فقط تو میتونیتا این حد منو خوشحال کنی” و ” من دوست ندارم با هیچ کس دیگری جز تو باشم.” چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: همه زنها عاشق شنیدنجملاتی حاکی بر سرسپردگی دیرپا و با دوام از همسرشان هستند. مطمئن باشید که بعد ازگفتن این جمله سلامی همیشگی را از او خواهید شنید.
توبهترین دوست منی
به او می گویید که چگونه ماورا و فراسوی مسائل جنسی میاندیشید و به این معنی است که برای رابطه اتان ارزش قائل هستید و مایلید کارهایی رابهمراه او انجام دهید که مردان دیگر ممکن است رغبتی به آن نداشته باشند. همسرتانبعد از شنیدن این جمله پیوستگی مقاومت ناپذیری با شما پیدا خواهدنمود.
چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: این جملات شما رادر نظر وی بجای یک فرد عادی که مجبور به گذراندن وقتش با او است، به انسانی معنیدار و جذاب تبدیل میکند. این شما را به ابتدای لیست خواستگاران پرتاب میکند چراکهشما به مهمترین نکته اشاره کرده اید: دوستی و رفاقت.
تویک مادر ایده آل خواهی شد
اغلب زنها به دنبال این هستند که روزی بچه دارشوند. همچنین اکثرا با خود کلنجار می روند که آیا در این راه موفق خواهد بود یاخیر. با گفتن این جمله به او اطمینان می دهید که حتما به هدفش خواهد رسید. به علاوهبا ارضای نیازهای درونی او باعث آرامش و تسکین وی می شوید. بیان این کلمات از زبانشما به عنوان یک همسر، او را تبدیل به خوشحال ترین انسان روی زمین خواهدنمود.
چرا باعث زیبا شدن وجهه شما میگردد: اینگونه بطور غیرمستقیم به همسر خود می فهمانید که مایلید از او بچه دار شوید. واضح است که ایننوایی بسیار خوشایند در گوش او می باشد. از این نقطه، همسرتان بیشتر پذیرای پیشرفتو ترقی شما خواهد شد.
تو زندگی منو کامل میکنی
این به او می گوید که تنها فرد مورد علاقه شما است. همه زنها دوستدارند این جمله را از شوهرشان بشنوند. بیان این عبارت به مفهوم آن است که شما همسرخود را بصورت کامل پذیرفته اید و اینکه او به صورت موجودی اجتناب ناپذیر و همیشگیبرای شما در آمده است. در همسرتان احساس لذت بخش غیر قابل تصوری بوجو آمده و تاچندین روز لبخند از لبانش جدا نخواهد شد.
چرا باعث زیبا شدنوجهه شما میگردد: این جمله اساسا می گوید که شما در زندگی به او نیاز داشته ونمیتوانید بدون او به زندگی ادامه دهید. زنها از شنیدن چنین جملاتی بسیار مشعوفمیگردند.
اشارهباشکوه
دوستت دارم”این جمله “دو کلمه ای” معروف و کوتاه که همگی ما برایشاهمیت بسیار زیادی قائل هستیم، می تواند تاثیر شگرفی به همراه داشته باشد. اگرازدواج کرده اید خوب است هر روزه چندین بار برای همسرتان تکرارشنمایید.
چرا باعث زیبا شدنوجهه شما میگردد: گفتن این عبارت بهمسرتان باعث روشن نگاه داشتن شعله های آتشی میگردد که همیشه نیاز به برافروزی دارند. اگر در بین شما کسانی تا حال این جمله را بههمسرشان نگفته اند، هر گاه احساس آمادگی نمودید، تردید به خود راه نداده و آن رابیان کنید. هیچگاه از گفته خود پشیمان نخواهید شد وقتی که عکس العمل او را می بینید ( یا احساس می کنید
گرداوری شده از کتی رازهای همسرداری.....سجاد زمانی
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






sajjadzamani

سجاد زمانی

sajjadzamani

http://sajjadzamani.lxb.ir

ایمنی در صنعت فولاد

نکاتی برای همسرداری

ایمنی در صنعت فولاد

به اولين و بزرگترين سايت رسمي ايمني و بهداشت در صنعت فولاد(ذوب و نورد)كشور خوش آمديداميدواريم ساعات خوب و خوشي را سپري كنيد. آرزوي ما هدف ما و هدف ما بهبود شرايط ايمني و بهداشتي كشورعزيزمان ايران مي باشد رعایت اصول ایمنی و بهداشت در کارخانجات اگر جدی گرفته نشود علاوه بر اینکه خسارات جبران ناپذیر مستقیمی که برای کارخانه در بردارد برای اینده کارفرمایان و آویزون شدن عده ای از کارگران دارای نقص عضو و معلول را دربرخواهد داشت

ایمنی در صنعت فولاد